/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
opdatering
Fra : kivi
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 15-10-13 13:44

hvad er der sket jeg kan pludselig ikke starte op efter den har opdateret jeg skal så starte i fejlsikker tilstand som så retter fejlen og så starter den normalt men så har den ikke opdateret , er der nogen som har en forklaring på problemet
det er windows 7 det drejer sig om

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-10-13 14:24

Er det Windows Update du her tænker på?

Hvis du i START skriver Update, finder søgningen Windows update som du kan klikke ind på - her finder du de opdateringer som er tilgængelige.

Efter installationen bør de være på plads, dog har der været nogle opdateringer der har været sværere at få til "at hænge ved" om man så må sige.
Så prøver man bare igen - det lykkes i reglen til sidst.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 15-10-13 14:38

hvor mange gange jeg synes at jeg prøvet nok

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-10-13 15:48

Måske du lige skulle køre en tur med Ccleaner, der kan være forskellige ting der trænger tilo at blive renset ud af systemet.

http://www.piriform.com/ccleaner/download

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 19-10-13 09:44

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål