/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The Sims Superstar
Fra : Mille35
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 11-06-03 08:55

Mine unger spiller The Sims Superstar .Der var et lillet program man kunne downloade fra nettet, så man kunne ændre i simmernes personlighed medhensyn til arbejde,kærster mm nu vil programmet ikke samarbejde med super star ??hvorfor
Det hed TSE

Kommentar
Fra : fresher

Dato : 11-06-03 21:14

Det er nok fordi at patchen ikke vil "arbejde" med din version af Super-star... Men du kan jo prøve at gå ind på The sims hjemmeside og kigge efter et program magen til, eller prøv at søge på www.google.com

Det er bare mit råd

_-Fresher-_

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 11-06-03 22:08

du må ikke forvente at ting der er hentet rundt omkring på nettet virker på nye spil/programmer søg altid først på producentens hjemmeside der er mange gode ting på sims-siden :-0

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-03 14:11

Hej Mille

Du kan også kigge her for gratis sims ting

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 23-01-06 07:37

Tak for svaret srhansen.