/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvad hedder filmen
Fra : Mallie
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 14-10-13 13:55

Jeg søger titlen på en film om nogle mennesker som er på en stor lækker båd. Den ene af mændene har vist bildt de andre ind at det er hans båd, men i virkeligheden er det hans chefs ...
Da jeg kommer ind i filmen er de ude at bade og opdager at stigen ikke er i vandet, så de kan ikke komme op i båden igen. Den ene har en lille baby til at sove til middag på båden og kan høre hende græde så panikken stiger langsomt igennem filmen. Den ene dykker på et tidspunkt ned efter en kniv eller lignende, som han taber, og slår hovedet på skruen da han stiger op igen. Han dør af sine kvæstelser.
Jeg syntes den blev for uhyggelig og skiftede kanal, men nu vil min kollega gerne høre hvad filmen hed. Er der nogen der kan hjælpe ??

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-13 14:11

Open Water 2 - Adrift...

http://www.imdb.com/title/tt0470055/

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 14-10-13 14:25

Den blev vist ret tit på TV2 Film tidligere på året.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 14-10-13 14:28

Tak for svaret IceCap.