/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Spotify
Fra : ara
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 11-10-13 10:39

Jeg bruger pt den gratis udgave at spotify, men vil gerne have et abb.

Er det ikke rigtigt at jeg får bedre kvalitet på sangene og at jeg selvfølgelig slipper for reklamerne?

Findes der andre måder at få Spotify på end at tegnet abonementet hos dem.

Tænker på om man kunne tegne et abb. hos en teleudbyder og samtidig få Spotify denne vej.
Det skal selvfølgelig være i samme kvalitet som hos Spotify.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-10-13 11:21

Du får ikke Spotify gratis, uanset hvordan du så hopper og springer

Kommentar
Fra : ara

Dato : 11-10-13 12:04

Jeg er heller ikke ude på at få det gratis.

Men et abb. hos Spotify koster 99 kr mrd.

Det kunne jo være at et mobilselskab havde en pakke hvor det var i
og man måtte tale 5 timer og et Spotify abb. til 129 eller noget i den stil.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 11-10-13 13:04

Jeg bruger WiMP, den synes jeg er bedre. Hvis du har telenor koster den 79,- pr måned, første måned gratis.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 11-10-13 14:29

Kan man iøvrigt få en app hvor man kan sidde og finde numre på ens mobil, og så høre dem via pc'en?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 12-10-13 07:48

Jeg har et abonnement som hedder Spotify Unlimited, altså uden reklamer, og det koster 49,-/md, og ikke 99,- som du skriver.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 12-10-13 09:47

Har godt set man kan få et abonnement til 49 ,-/md, men jeg vil gerne kunne bruge en app til at styre Spotify med. Så der er vidst ingen anden udvej end de 99,-/md.