/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
*****EA_HS*****
Fra : Violets
Vist : 369 gange
10 point
Dato : 11-10-13 00:43

Du får lige ********** stjerner for dine altid glimrende svar,
og rolige og behagelige opførsel, som den burde være i ethvert forum, Tak,

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-10-13 10:33

Sig mig engang, er visse Kandu-brugere blevet rablende sindsyge.

Tænk, at oprette ekstra profiler for at give sig selv ubrugelige point.
Der går altså stadig mennesker rundt med ubehandlet Skizofreni.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-10-13 11:18

Kunne være udtalt af mig,Kaptajn-Tommy.

Nogen må kede sig gevaldigt. Hvis det er tilfældet,kan jeg da anbefale at finde en god Spaghetti Western på Youtube. F.eks. 7 Dollars on the Red.(7 dollari sul rosso).

Her tør jeg godt give kvalitets garanti.

M.

Kommentar
Fra : Violets

Dato : 11-10-13 13:20

Citat
Sig mig engang, er visse Kandu-brugere blevet rablende sindsyge.

Ja skørt er det,

men den slags begynder som regel et sted,
http://www.kandu.dk/Spg167499.aspx

herefter eskalere det,
http://www.kandu.dk/Spg167623.aspx

senere får den ene part 'tilhængere'
så begynder 'mudderkastningerne', og der går rent børnehave i synspunkterne,
http://www.kandu.dk/spg168891.aspx

alt sammen pgra. nogle point,
altså de point som af mange betegnes som ubrugelige og ligegyldige,

samtidig forstår de samme,- ikke hvorfor vi konstant har krige og ufred.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 11-10-13 13:48

Citat
Ja skørt er det

Det virker da godt nok lidt bims at du opretter op til flere profiler for at holde krigen igang, så får det da aldrig ende...

Kommentar
Fra : Violets

Dato : 11-10-13 15:28

Citat
Det virker da godt nok lidt bims at du opretter op til flere profiler for at holde krigen igang, så får det da aldrig ende...

Tjaaa. det virker næsten lige så bims, at du åbenbart bifalder mudderkasternes opførsel,.

i min verden er det omtrent det samme som at "tage parti"
eller være medløber på Moppernes 'hold', !

det er selvfølgelig det letteste, så er du nogenlunde sikret mod selv at blive moppet,
i hvert fald fra de 2 - 3 medlemmer af 'de intellektuelles klub'....