/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
dårlig wifi på iphone 4
Fra : Broderpivert
Vist : 437 gange
500 point
Dato : 10-10-13 15:45

Hej allesammen.
Jeg har lige fået en iphone 4 med ios 6.1.3. Når jeg vil på wifi hjemme, vil den ikke finde det, med mindre jeg står med 2 meters afstand til min router. Hvis jeg går 10 meter væk kan den ikke finde mit netværk. Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke?

Håber på en der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-10-13 15:57

Har du andre enheder, der kan fange signalet længere væk?

Hvis ikke, er det vel fordi routeren ikke rækker ret langt, eller sender et svagt signal.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 10-10-13 16:03

Ja en computer og den iphone jeg havde før.

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 10-10-13 21:25

Der findes mange eksempler på internettet, hvor Iphone klarer sig dårligt i test med WiFi.
Du kan bare være glad for, det ikke er en 5, eller 5S, for de er faktisk ringere!!

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 10-10-13 21:30

har ikke haft prob. før med min anden iphone.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-10-13 13:59

en iphone kan så meget
Det kniber bare med at telefonere og andre funktioner, som kræver antenne.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 11-10-13 14:27

nu er det self. ikke for at være grov, men hvis man ikke kan hjælpe/eller har en ide til hvordan man kan fikse det, vil man så ikke være flink at lade være med at skrive i tråden.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 13-10-13 14:43

fandt ud af prob. Det var en skrue som ikke var på wifi delen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Broderpivert

Dato : 13-10-13 14:43

Fandt ud af det selv.