/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mistet navigation ikon på Samsung galaxy
Fra : lexiben2
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 04-10-13 18:00

Hej Kandu...
Jeg har mistet navigation-ikon på min Samsung galaxy 2, hvordan kan jeg få den igen? (den der lille blå pil som er standart)
M.v.h. Lexiben2

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 04-10-13 19:50

hvis du googler dit spørgsmål,- mistet navigation ikon på Samsung galaxy -

ser det ud til at være mange der har / har haft samme problem,
https://www.google.dk/search?q=navigation+ikon+p%C3%A5+Samsung+galaxy&oq=navigation+ikon+p%C3%A5+Samsung+galaxy&aqs=chrome.0.57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

mon ikke et af svarene kan hjælpe dig også,.. ?

http://www.youtube.com/watch?v=eAOL4KNwNbs

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 04-10-13 21:45

i verdensklasse...... stor kys og kram til dig....jubiiiii for kandu.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 05-10-13 09:54

Tak for svaret EA_HS.