/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
POLYFONISKE ringetoner mm UDEN wap? hvor~
Fra : ttakahotboy
Vist : 375 gange
36 point
Dato : 11-06-03 00:17

hej alle i kære inteligente individer som hygger sig her inde i Kandu.dk
jeg har et kæmpe spg. da jeg jo som mange andre er, er gået hen og blevet den "lykkelige" ejer af en
panasonic GD67 - nu kommer problemerne jo så bare, det abb. jeg har fået tegnet mig hos TDC understøtter ikke
wap. hvilket er temlig surt. nu kan moi nemlig ikke bruge noget af alle de dejlige ting som man ellers kan læse om tlf
normalt kan ;)
spørgsmålet går så derfor på flgn;
før hen kunne man modtage ringetoner via en sms, kan man på nogen måde det, med billedbeskeder, ringetoner etc. til sådan en tlf jeg ejer og hvis ja, hvor kan jeg så finde dem.. ;)
mvh en meget ulykkelig lille dreng ;) *GS* håber at høre nogle seriøse henvendelser.
pfh tak.
www.hotboy.dk

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 06-12-03 13:37

Hejsa..

Her er (måske) endelig et svar du kan bruge

bare gå ind på www.panasonicbox.com der kan du finde polyfoniske ringetoner til gd67..
Ellers prøv www.12send.dk, og vælg panasonic GD67 oppe i toppen af siden..

http://mobital.net/dk/t- miditone.asp?l=l-miditon e2&m=midiFAQ Står der at din telefon kan bruge de polifoniske ringetoner de har derinde.

Håber det kunne bruges, bare lidt

Mvh Niels