/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Installation af codemasters spil
Fra : preb1944
Vist : 418 gange
200 point
Dato : 02-10-13 11:07

Thanks in advance Preben Olsen
I købte spillet Dirt Showdown.Jeg har en Acer M 588 med Windows Home Premium 64 bit bit system.Bag på spillet står det er krævet vista eller Windows 7 bit 64.Hvad jeg har på min maskine.Installerer spillet (ved hjælp af steam).Når jeg trykker på spillet ikon står at det ikke kan spilles på grund af missing C:windows /system 32/Xinput 1 3 dll ikke er designet til at køre the game på min pc. Hvordan får jeg det til at virke.Prøvet skrevet til udbyder uden feedback
Evt. Tak . Hilsen Preben

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-10-13 11:16

Citat
står det er krævet vista eller Windows 7 bit 64.Hvad jeg har på min

Og det virker ikke på din

Citat
Windows Home Premium 64 bit

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-10-13 11:20

Med andre ord - du skal have en Win7/8 eller Vista for at kunne indstallere spillet.
Bare fordi at dit system er 64bit er ikke ensbetydende med at du kan bruge spillet.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 02-10-13 11:58

Hej.
Undskyld Jeg glemte at skrive at jeg har Windows 7 på min maskine.
Hilsen Preben

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 02-10-13 13:57

Er det en 64bit udgave?
Har du slået ´Bitlocker´ til?
Prøv at se hvad dit drev-bogstav hedder? (Start/computer) det skal hedde C:
Er det en cd eller et download?

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 03-10-13 07:49

Tak for svaret mig-selv. Jeg fik kontakt igennem til Codemasters igår.De stillede forskellige forslag der ikke virkede-og sender nye spil til mig. hilsen Preben