/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mercedes modeller
Fra : Jola888
Vist : 345 gange
20 point
Dato : 30-09-13 13:44

Hej,
Jeg søger et sted hvor jeg på en nem og hurtig måde kan se alle de nye Mercedes modeller.
Synes ikke de officielle mercedes hjemmesider er gode.

Det skal være et sted hvor man rigtig kan se alle modellerne og sammenligne

mvh
Jola888

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-09-13 14:00
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-09-13 14:46

- kig under "modellerne" til venstre: http://www.mercefreaken.com

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 02-10-13 00:26

Har du prøvet at gå ud til en Mercedes forhandler? Jeg fik endda engang lov til at dytte med hornet i en Mercedes hos en forhandler, og det var en helt enorm oplevelse, som du bestemt skulle unde dig selv!

Kommentar
Fra : LasseN1893

Dato : 18-11-13 19:39

Ja, du kan evt. tage ud til www.starmark.dk og høre hvad de har at sige, de er meget kyndige indefor Mercedes :)