/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Ældre udgave af Libre Office?
Fra : sonjor
Vist : 478 gange
300 point
Dato : 22-09-13 16:55

Hej
Jeg bruger Libre Office til min "danse-database" men efter opdatering til ver. 4.05 og 4.11 vil den ikke afspille mine hyperlinks med Winamp mere, og det har jeg brug for. Hvor kan jeg hente en tidligere version, altså 3.......

mvh Sonja

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 22-09-13 17:12
Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 22-09-13 17:40

Tak for svaret Klaudi. Jeg fik ganske vist 404fejl i både Chrome og Opera, men det lykkedes i IE. Tak igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-13 18:00

Velbekomme

Her en anden side du finder ældre udgaver af programmer er denne
http://www.oldapps.com/libreoffice.php