/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Insætte boks med linkkoder til copy/past
Fra : Doros
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 16-09-13 05:55

Hejsa

Hvordan indsætter man en boks på en hjemmeside, hvor ens brugere kan copy linkkoder - Det vil sige de koden vises og der kan tages copy af selve koden.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-09-13 11:07

Uden helt at forstå, hvad du vil lave.
jeg har lavet flere gæste bøger som en øvelse i sql.
Men det der ned at lade andre sætte noget på din hjemme side dur ikke.
Jeg fik den oplevelse hele verdens svindlere fyldte dette med koder til alt mulig svindel, og frække damer. siden blev hurtig helt ødelagt. Gå ud fra at der er milioner af mennesker der bare vil udnytte dig.
Jeg kan være bange for den dag de får lagt hele nettet øde. så kan vi ikke komme til lægen eller sygehuset kan ikke lave noget, ingen kan handle for der er ikke en dankortterminal der virker.
Måske kan de få held til at stoppe børshanler og så går der panik i dette og hele verdens økonomien ligger i ruiner.
Hold af fast det var en rigtig dommedags forudsigelse.
håber ikke det sker og at det lykkedes for dig.
Men pas på det ikke bliver din PC de bruger, så FBI står uden for din dør en dag.
hilsen Steen