/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Interessant tv
Fra : Mosebaek
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 14-09-13 17:33

Hvis man som jeg,elsker at snage i intriger og manipulationer,er der simpelthen luksus guf på "dummeren",i aften.

DR2 sender hele aftenen,en stribe konspirationsteorier. Som jeg ialtfald skal se. (Hvis konen gi`r lov).

Bare et tip,til dem der har samme sygelige interesser,som mig selv.

Vh. M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-09-13 17:39

Lyder da vældig interessant - har du ingen videooptager siden du skal have lov af fruen?

Uanset hvad kan man jo i reglen se udsendelserne på http://www.dr.dk/tv/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-09-13 19:24

Øh - bliver der noget fælt om Kandu..........................
Men ellers mange tak.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-09-13 20:04

Pyha, så koger den over i morgen på forskellige debatfora, især om 11/9 hvor nogle håndværkere formodes at have smuglet og anbragt sprængstoffer gennem et par år, og at man har hjernevasket 20.000 øjenvidner.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-13 23:51

Jeg så udsendelsen og fandt den ganske interessant. Det som "tændte" mig, var sjovt nok ikke teorierne om Kennedy-mordet eller 9/11, men teorien om VW i fodbold i 1958, som svenskerne afholdte -Men ifølge konspirations teorien blev VM ikke afholdt i Sverige, men blev afholdt et sted i Californien.

Ja, sådan er der jo så meget.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-09-13 10:41

Jeg blev nu ikke mere forstandigt,af at se udsendelserne. Men endnu engang,overbevist om at der er penge i skidtet.
Jo flere himmelråbende teorier,man kan grave frem,jo større indtægter til medierne.

Og konklusionen,kan man mere eller mindre selv bestemme. Beviser ligger det jo lidt tungt med.

Jeg blev ikke overbevist,på nogen måde. Men underholdningsværdien.....****

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-09-13 10:51

Citat
teorien om VW i fodbold i 1958, som svenskerne afholdte -Men ifølge konspirations teorien blev VM ikke afholdt i Sverige, men blev afholdt et sted i Californien.

Det så jeg helt tilfældigt få minutter af idet jeg hele aftenen kiggede på noget andet, eller sov....som sædvainligt.
Også her har teoretikerne ikke taget med at der er tusinder af nulevende øjenvidner.