/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
subeoofer byg selv
Fra : frederikshavn
Vist : 518 gange
100 point
Dato : 14-09-13 11:05

hey leg kunne godt tænke mig at bygge en subwoofer sel 12-15"er der nogen der ved hvor man kan købe et byg selv sæt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 11:14
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 11:16
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-09-13 11:58

T Hansen ville jeg så holde mig fra. En række gode forslag kan findes på speakerplans.com og freespeakerplans.com Nemmest er det dog at kigge på Cadaudio.dk og finde hans kits. Karsten er godt nok en skovl, men hans kits er gode nok. Der kan du få et komplet sæt, med udskåret krydsfiner, gitre og stik. Du skal så kun tillægge maling, skruer og lim.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-09-13 12:44

hvis det er for at spare penge,.. er det nok en dum ide,
IT,.. elektronik,.. Hi Fi osv. er noget af det der taber rigtig meget i værdi,

men der kan jo være andre forhold der gør at du selv vil bygge,. !

der er 'tonsvis' af gode brugte til salg,
på den blå avis (DBA) kan du selv fastsætte den ønskede prisklasse,
og det område du bor, (max. ønsker at kære til)

her er nogle stykker til boligen,
http://www.dba.dk/billede-og-lyd/hi-fi-surround-og-tilbehoer/surroundhoejttalere-og-subwoofere/vaelghoejttaler-subwoofer/

så er det bare et spørgsmål hvilken kvalitet du ønsker,
der kan du måske få god hjælp af 3773,.. han er vel kandu.dk's Hi Fi specialist.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-09-13 12:49

Det kommer meget an på ambitionsniveau og hvad det må koste. De har nogle fine sæt her:
http://frequence-shop.dk/produkter/8-byggesaet-subwoofere/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 12:52

Citat
hvis det er for at spare penge,.. er det nok en dum ide,
IT,.. elektronik,.. Hi Fi osv. er noget af det der taber rigtig meget i værdi,

men der kan jo være andre forhold der gør at du selv vil bygge,. !

Der har vi jo tyveknægten! hvad skal så hugges i dag?!

Kommentar
Fra : Mullers

Dato : 14-09-13 13:07

Citat
Der har vi jo tyveknægten! - hvad skal så hugges i dag?!

Du er jo Rablende vanvittig mand,-
find dig dog noget fornuftig at bruge tiden på,

eller gå til en Psykiater
der er et par adresser her :
https://www.sundhed.dk/find-behandler/#4::::::1084:0:0:0:0:0:0:0

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 13:12

Citat
Du er jo Rablende vanvittig mand,- Cry Baby
find dig dog noget fornuftig at bruge tiden på,

eller gå til en Psykiater
der er et par adresser her :
https://www.sundhed.dk/find-behandler/#4::::::1084:0:0:0:0:0:0:0

Der har vi jo tyveknægten igen, nu med sin anden profil! hvad skal du så hugge i dag?!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-09-13 13:19

Hold da jeres PLAT udenfor andres spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 13:21

Citat
Hold da jeres PLAT udenfor andres spørgsmål.

Ja undskyld jeg lige kommer med en bemærkning, OG det skulle komme fra DIG!?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 14-09-13 13:28

Iøvrigt, hvis frederikshavn vil have seriøs hjælp, så er det nok bedre at spørge her:
http://www.hifi4all.dk/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-09-13 13:29

Citat
Der har vi jo tyveknægten igen, nu med sin anden profil!

Du er jo sindsyg,..
bare fordi jeg har førstepladsen foran dig, over Kandu's 'Månedens bedste'..
så koger du over af misundelse,..

men bare rolig, - du får den snart igen,..jeg gider ikke spilde min tid på pjat,

så kan du fortsætte dine egne tyverier af andres svar,.. til dine arkiver,...
det er vel i grunden også det eneste du kan,.. hvis du kan noget,..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-09-13 13:44

Citat
Du er jo sindsyg,..

Ja, li'som DIG

Citat
så kan du fortsætte dine egne tyverier af andres svar,.. til dine arkiver,...

det er vel i grunden også det eneste du kan,.. hvis du kan noget,..

og den lalleglade jubelnar(tyveknægten EA_HS/Mullers/theipeter/Tanjaa) brækker sig igen

Jeg har ingen arkiver over andre's svar! IDIOT

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-09-13 14:01

->Frederikshavn - har sendt dig en PM.