/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
med foder med korn
Fra : Tequilatøs
Vist : 716 gange
100 point
Dato : 10-09-13 23:23

Kan man få tørfoder uden korn eller skal man over på rå fodring , hvilket er prøvet og ikke hjalp på min hund .
Jeg fordre med arion
Har seriøst overvejet om han er allergisk over for mig

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 110 point
Dato : 10-09-13 23:26

man kan sagtens få tørfoder unden korn bla
olivers selected fish se www.olivers.dk
eller måske iceland pet de har også flere varianter med fisk og kylling lam og ris mm
håber det hjælper
hilsen fox
din hund kan dog også være alergisk overfor menesker men det er nu meget sjældent der er der problemmet liger

Godkendelse af svar
Fra : Tequilatøs

Dato : 10-09-13 23:29

Tak for svaret fox_mulder.
Jeg har også fodret med Olivers , men kan ikke lige huske , men mener det var den med lam.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 11-09-13 10:21

Hej Tequilatøs. Der er flere der er kornfri. Jeg bruger selv noget der hedder "Wolfsblut", som er et af de tørfoder som kommer nærmest rå fodring. Jeg og mine hunde er meget glad for det.

Kommentar
Fra : Tequilatøs

Dato : 11-09-13 11:19

Tak tak for jeres svar , kan også se det er en helt anden pris end hvad jeg i dag giver for Arion, skal da vist ud og have et ekstra job oveni .