/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
autoværksted
Fra : Walid87
Vist : 814 gange
20 point
Dato : 28-08-13 19:44

Hejsa

Ville høre om der er nogle, som ved hvor det er muligt at finde et ok autoværksted med mindst én lift eller 2 ? Det skal være beliggende i Købehavns området, og må ikke koste mere end 7.000 kr/mdr. Hvis der er nogle som kender nogen, som har et sådan værksted eller ved hvor på nettet det er til at finde, må i meget gerne skrive.

mange tak

Ali&Amir

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 30 point
Dato : 28-08-13 20:34

Noget du vil KØBE eller ´bare´ låne - eller skal du bare have svejset en genstand.

Hvis du vil ´låne/leje´ det, tror jeg dé vil SE ET MEGET STORT indskud før det kommer på tale.
Samt DK Pas (til opbevaring) osv.

Men du kan måske spørge på en anden eller fjerde måde, så man forstår dét.

Godkendelse af svar
Fra : Walid87

Dato : 28-08-13 20:53

Tak for svaret mig-selv.

Ja du har ret, men jeg øsnker at leje en værksted eller hp værksted til at starte med.

og skal nok brug og uddybe det tak for svaret :)

Kommentar
Fra : hansimanden

Dato : 20-11-13 16:16

Jeg fandt mit erhvervslokale på www.colliersemner.dk der havde de mange forskellige. Du kan tage et kig og se om de har autoværksteder.