/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor køber man frosne foreller?
Fra : cristian2
Vist : 1887 gange
40 point
Dato : 20-08-13 17:41

Jeg er vild med foreller. Men hvor køber man dem? (Jeg bor i Kbh. V/Frb.) De er meget dyre friske fra fiskehandleren. En sjælden gang findes de hos Netto i frossen form, men meget sjældent, og de er revet væk i løbet af få timer. Jeg har prøve Brugsen, Irma, Fakta, Føtex. Jeg søgt på nettet, men det lader ikke til at fortel er en fast bestanddel af sortimentet noget sted.

Eller hvad?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-08-13 18:28

Mens vi havde en SuperBest her i byen havde de dem.

Jeg mener jeg engang har haft købt dem i Lidl, men det har muligvis også været på tilbud.

Men iøvrigt smager de også godt hvis man vender dem i mandelflager.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-08-13 18:47

Jeg ville bruge minreklame.dk (som har netversioner af stort set alle tilbudsaviserne) og lave en fast søgning (de kalder det en tilbudsagent) på forel.

Så får du en mail, når der er "tilbud" på foreller, friske eller frosne, og hamstre!

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-08-13 19:46

Jeg kender ikke priserne hos din fiskehandler, kontra de frosne, men alternativt så kig lige på denne pris:

http://www.aarstiderne.com/Kasser/Ugens%20fisk%20-%20foreller

kan den matche det du søger ?

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 20-08-13 22:04

Inco. Eller måske Metro.

Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 40 point
Dato : 22-08-13 19:12

Jeg var i Lidl for en times tid siden, og da jeg gik forbi fryseren med fisk kom jeg i tanker om, at kigge efter foreller.

De havde nogle pakker med 2 frosne regnbueørreder til 32,95 kr.

Og på denne side kan jeg se, at foreller og regnbueørreder er det samme, som jeg også mente det var: http://www.ebeltoft-fisk.dk/sider/sortvis.asp?id=82

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 22-08-13 21:02

Tak for svaret Troldepige.