/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
konverterer fra summasumarum til Economi
Fra : Laun
Vist : 780 gange
20 point
Dato : 20-08-13 11:18

Hej
ER nu bruger af summa Sumarum men skal overgå til Economic,
Er der nogen der har en god kørerplan over hvordan jeg får overført alt korrekt ?
Laun

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-08-13 12:22

Spørg heller her http://www.e-conomic.dk/?opendocument&gclid=COHhhc7mi7kCFVF7cAodqBsAtw - hvis det i det hele taget kan lade sig gøre...

Accepteret svar
Fra : Leo.pedersen

Modtaget 20 point
Dato : 20-08-13 12:37

Hej

Det kan lade sig gøre.

Vi har gjort det for flere af vores kunder.

Vi har ikke en opskrift - ser på hvad kunden har brugt Summa Summarum til, og så konvertere vi individuelt fra gang til gang.

Venlig hilsen

Leo Lund Erhvervsbogføring
www.erhvervsbogfoering.dk

Godkendelse af svar
Fra : Laun

Dato : 20-08-13 13:18

Tak for svaret Leo.pedersen.
Er det meget svært at gøre det midt i et kalenderår ?

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 20-08-13 13:21

Hej

Mange vælger et årsskifte - men det er faktisk den samme opgave uanset hvilken dato I vælger.

Så hvis I har besluttet jer - så vil jeg anbefale at I gør det i jeres lavsæson (hvis I har en).

Venlig hilsen

Leo Lund Erhvervsbogføring
www.erhvervsbogfoering.dk