/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mail konto i windows 8 med eget domæne
Fra : steenandreasen
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 19-08-13 02:26

Jeg skal op sætte E-mails konto i windows 8.
jeg har mit eget domæne , kan ikke finde ud af hvor den side er jeg skal bruge er.
Jeg har de informationer som jeg skal bruge (imap osv.)

Er der en der kam hjælpe mig med viden om dette problem-

venlig hilsen Steen Andreasen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-13 09:38

I hvilken program vil opsætte e-mail kontoen?
Din brugerkonto på Windows 8 bør opsættes med en Windows live konto, bagefter kan du installerede et program og bruge det til mail med en hvilken som helst domæne.
Der kan tilføjes e-mail konti til Windows live kontoen, hvis din kan så kan du læse og skrive mails ved at bruge den mail app som er på forsiden

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 19-08-13 10:09

tak