/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sub ts2bg problem
Fra : rotw
Vist : 530 gange
500 point
Dato : 18-08-13 19:56

Har et problem med en sub ts2bq fra harmon K.

Når den tændes står den og skifter i et relæ på printet det medføre når bas enheden er sat til at der fyre bassen helt af med et brag hver 3-5 sek

Kan ikke lige finde problemmer og har prøvet at søge på dette problem

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 510 point
Dato : 18-08-13 20:23

Hvad gik forud for problemet?

Har du byttet om på nogle ledninger?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-08-13 20:49

Nej det er en aktiv sub som kan styres via et signal fra dvd afspilleren eller kan du sætte den på manual når du tænder for strømmen starter den på standby tænder du så dvd'en tænder denne for subrn her starter problemmerne som skrevet har også sat den på manual tænd og tænder på afb. Har pt taget højtaler enheden fra for ellers kan du ikke være ved sidden af bang

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-08-13 20:50

Og som alle andre ting virket fint i fredags tænder her til eftermiddag og vupti problemmer opstår

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-08-13 13:40

Gør den det også, hvis du kobler alt fra undtagen strøm? Det er sandsynligvis forstærkeren i den der er brændt af.

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 28-08-13 22:16

Tak for svaret Bille1948.
Kan jo ikke sige jeg har fået et svar men jeg er modstander af at annullere

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-08-13 22:20

Jamen, tak for point