/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kan jeg male mit badekar?
Fra : jollydane
Vist : 1199 gange
40 point
Dato : 10-06-03 13:49

Jeg har et gammelt emalje badekar der er ret grimt. Kan man male det? Tips er velkomne

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 10-06-03 14:10

Jeg fandt denne her til dig.

Badekar, ny emalje:

Hvis der er kommet mindre ridser eller afskalninger på dit emaljerede badekar kan du selv udbedre skaden

Hvad skal du bruge
· Emalje (fx Emaille fra Bison)
· Rense benzin
· Klud

Sådan gør du
1. Med rense benzin affedter du stedet, hvor emaljen er skallet af eller krakeleret
2. Pensl emalje på stedet. Brug lette strøg og sørg for at få en ensartet overflade
3. Følg i øvrigt brugsanvisningen grundigt

hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : Gazi

Dato : 10-06-03 15:59

Du kan i byggemarkeder, købe noget der specielt, er til at male badekar med.
Det er et sæt med brugsanvisning til.
God arbejdslyst

Hilsen Gazi