/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Har du erfaring med markise til campingv~
Fra : dirck
Vist : 3924 gange
20 point
Dato : 10-06-03 10:17

Hej!!
Jeg er interesseret i at købe en markise til vores campingvogn, til brug på week-endture, hvor det er for omstændigt at tage fortelt med. Det er meningen at det skal kunne skygge og senere på dagen tage aftenduggen. Jeg har set at de kan fås fra kr. 1500,- (Omnistor). Men hvor gode er de? Er der andre, der er bedre?

Accepteret svar
Fra : renekure

Modtaget 30 point
Dato : 10-06-03 10:33

Hej Dirck

Vi købte sidste år en Fiamma markise - og den er vi meget glade for.
Det der overraskede mig mest, var at den stod så stabilt, som den gjorde, enda uden barduner og pløkker !
Jeg kan varme anbefale denne markise - og den er meget nem at sætte op og tage ned.
Du kan finde mere info om den på PJ´s hjemmeside : http://www.pj-caravan.dk/

Mvh René

Godkendelse af svar
Fra : dirck

Dato : 10-06-03 10:43

Tak for svaret renekure. De er lidt dyrere end Omnistar, men det går nok også, når der er så gode erfaringer med produktet

Kommentar
Fra : trylleri1

Dato : 18-03-12 18:55

Holder markiser til campingvogne til en storm syd på eller knækker trængerne