/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
En lille vits
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 612 gange
10 point
Dato : 05-08-13 22:16

http://www.youtube.com/watch?v=CK1tkvnVsZk

Ja, hvor svært kan det være.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-08-13 22:26

Den er "old" gammel

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-08-13 00:01

Citat
Den er "old" gammel

.....måske,jeg har nu aldrig set/hørt den. ***** Godnat!

M.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-08-13 02:18

Og ikke eet ord om klokkeværket........

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-13 11:34

Den har jeg ikke set før

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-08-13 14:26

den får *****

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-08-13 19:51

Five balls for den.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-13 22:28

Stamgæsten besøgte en restaurant sammen med konen og bemærkede at tjeneren gik med en ske i brystlommen., på et spørgsmål om hvorfor svarede tjeneren at de havde haft en effektiviseringsekspert på besøg, denne anbefalede skeen så den var klar når en gæst ikke fik den med sammen med suppen.

Ved næste besøg havde han en snor stikkende ud af gylpen og fortalte at eksperten igen havde været på besøg og havde regnet ud at der kunne spares tid og håndvask hvis de bandt snoren til sjoveren og trak den når de skulle tisse.

- Hvad så når den skal ind i bukserne igen ?

- Så skal vi bruge skeen !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-13 10:34

Luffe -

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-08-13 10:00

Her er lidt børne-filosofi:

1) Det sker, at den, man gifter sig med, er den forkerte, at det bare er synsbedrag. Men så kan man bare skille sig og finde en ny og bedre.   (Jonas, 8 år).

2) I gamle dage sagde man "Jeg elsker dig" til folk. Nu behøver man heldigvis ikke at anstrenge sig så forfærdelig meget længere. Jeg tror, det er nok at sige "Kom her!" (Holger, 8 år).

3) Hvordan er det at være forelsket? Det er ligesom at have fødselsdag i maven.(Mia 7 år)

4) Du er nødt til at forelske dig, før du bliver gift. Så når du er gift, så skal I bare sidde sammen og læse bøger.

5) Nogle stensikre måder at få en person til at forelske sig i dig : Fortæl dem, at du ejer en hel flok slikbutikker. Vrik med dine hofter og håb det bedste.(Jane 8 år)

6) Hvordan kan man se, at to mennesker er gift med hinanden? – Ægtepar ser tit lykkelige ud, når de snakker med andre mennesker (Elin 8 år)

6a) Måske må man bare gætte, eller holde øje med, hvis de skælder det samme barn ud (Sebastian, 8 år).

7) Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele. (Peter 8 år)

8) De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen. (Christian 8 år)

M.