/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvilken undervisning ??
Fra : FEckholdt
Vist : 496 gange
20 point
Dato : 02-08-13 12:48

Hejsa.
Jeg er 44 år. Har i ca. 25 år arbejdet med computer, på brugerniveau.
Selvom jeg, synes jeg selv, og andre, klare mig fornuftigt, i dagligdagen, har jeg ingen uddannelse, indenfor området.
Nu ved jeg ikke om jeg skal tage et Pc-kørekort, eller ??.
Jeg har hjulpet mange igang, med at bruge pc´er, og med at komme på nettet. Men jeg møder stadig spørgsmål, jeg ikke kan svare på.
Har i en ide om, hvordan jeg kan komme videre ???.
Jeg vil helst, have fjernundervisning.
Hilsen Flemming Eckholdt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-08-13 13:34

hvis du har så mange års erfaring, behøver du jo nok ikke at spørge her hvor du finder et kursus i EDB/IT...

Du ved jo sikkert Google er opfundet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-13 13:37

Et udvidet PC kørekort kan du måske have fornøjelse af.
Men det er mest et kørekort i avanceret brug af Microsoft Office programmer, som word / excel / powerpoint / Access

Ret meget om indmaden i computeren bliver ikke gennemgået på et PC kørekort.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-13 18:12

Vil du søge job inden for IT support? Ellers har du ikke noget at bruge en uddannelse til, måske lidt groft sagt men mange af os er autodidakte, er der noget man gerne vil vide mere om så ind på et forum hvor der mange frivillige hjælpere, mange af dem er selv selvlærde.
Størstedelen af min egen viden er her fra Kandu og UbuntuDanmark, begge steder færdes mange kloge hoveder.

Så bare frem med spørge-Jørgen og spørg om emner hvor du har brug for mere viden

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-08-13 18:32

Citat
Medlemsdato : 02-08-2013

Hvornår kommer der en ´TROLD´ blandt disse smilye´s.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-08-13 09:31

du kan måske finde noget på aftenskolen.
der har tidligere været afholdt kurser i form af åbent værksted, altså et sted hvor man kommer og arbejder med computer. der er ikke nogen egentlig undervisning men hvis man så står med noget man skal have hjælp til, er der en lærer der hjælper.

Kommentar
Fra : FEckholdt

Dato : 04-08-13 12:41

Hejsa.
Tak for alle jeres svar.
Jeg er bare nået den alder, hvor mine børn ikke optager al min fritid.
Og nu vil jeg gerne videre i mit eget liv. Kald det bare, midt livs krise. Dette er bare en aftale jeg har haft med mig selv.
Nu er jeg bare i tvivl om, hvilken vej, der er den rigtige at gå.
Eftersom jeg altid har nydt at bruge computer, var det oplagt, at det var et emne.
Men som i skriver, er det måske begrænset, hvor meget jeg vil få ud af et pc-kørekort.

Det kan være, at jeg skal kigge på noget helt andet.
Men det er da godt, at vide, at dette kan bruges som chat-forum, når jeg er i tvivl om, hvad der er det rigtige på computeren.

så endnu engang tak, for hjælpen