/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
UniCode
Fra : birkenfeldt
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 01-08-13 22:14

hejsa

Jeg bruger Office pakken 7, og derved også Outlook men har nogle problemer med at læse forskellige mails, har fået at vide at det har noget med UniCode at gøre ..... ????

Hvordan fixer jeg det problem ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-08-13 23:11

http://www.unicode.org/standard/translations/danish.html

Jeg ville (har ikke forstand på UniCode) geninstallere/reparere Officepakken, der er sikkert tabt et eller andet undervejs...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-08-13 00:25

Jeg bruger ikke Microsoft programmer og dermed heller ikke Ootlook programmet, men min Thunderbird har under menuen Vis en mulighed som hedder Tegnkodning, der er der klikket på Unicode (UTF-8) den skal være markeret her hos mig for at alle mails vises korrekt, måske du har en tilsvarende mulighed i Outlook under Vis

Kommentar
Fra : birkenfeldt

Dato : 03-08-13 21:26

Uhm ... jeg prøver lige og re/genindlæse Office pakken - og ser jeg hvad der sker ...
jeg har inden steder hvor jeg kan tjekke tegnkodning - eller jeg kan ikke finde det

Kommentar
Fra : birkenfeldt

Dato : 12-08-13 12:26

jeg har nu prøvet at gen/re indlæse Office pakken, men det skete der ikke noget ved

vedr.
Thunderbird har under menuen Vis en mulighed som hedder Tegnkodning, der er der klikket på Unicode (UTF-8) den skal være markeret her hos mig for at alle mails vises korrekt, måske du har en tilsvarende mulighed i Outlook under Vis

kan jeg ikke se at der findes sådanne et pkt. i Outlook