/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jeg har en Westfalia bus (T2) 49kw/70ps
Fra : SunshineComp
Vist : 399 gange
20 point
Dato : 31-07-13 09:48

Hej alle
Min Bulli (T2) 2,0 l inj. har fået et problem med motoren eller
Når jeg har kørt ca 10 km begynder motoren at hakke, som om den ikke får benzin nok
Jeg har gjort luftfilter rent. Hvad kan der være galt?
Kan det være airboxen eller noget så simpelt - at der er snavs i benzintanken eller
Hvad skal jeg gøre???
Håber på et brugbart svar
mh

Th

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 20 point
Dato : 31-07-13 11:07

En simpel ting er at tankens tryk-vacuum ventil ikke virker. Så kan der efter nogen kørsel komme vakuum i tanken så pumpen ikke kan suge benzinen.
Prøv at køre med løst benzindæksel.
Det kan selvfølgelig være en anden fejl.
Daamplomme i benzinrøret på er varmt sted nær motoren er også en mulighed.

Godkendelse af svar
Fra : SunshineComp

Dato : 31-07-13 12:19

Tak for svaret transor.
mh
TH:)