/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
indgående/udgående server
Fra : jensviggo
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 27-07-13 17:35

JEG SKAL HAVE INDKODET MIN MAIL PÅ MIN SMARTPHONE, HVOR FINDER JEG DISSE OPLYSNINGER,
DET ER EN HOTMAIL

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-07-13 17:49

Hvorfor "RÅBER" du?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 27-07-13 17:56

Du behøver ikke at RÅBE vi skal nok forsøge at hjælpe alligevel
Hotmail hedder Oulook nu og det nemmeste er at hente Outlook app til mail:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.outlook.Z7
så er det bare at logge på med din e-mail adresse og kodeord

Oplysninger til serverne til Outlook kan du finde her, hvis du vil bruge den besværlige metode
Citat
Indgående post

Teknologi
POP3
Servernavn
pop3.live.com
Port
Standard (995)
Forbindelsessikkerhed
SSL
Godkendelsesmetode
Almindelig adgangskode
Brugernavn
Hele din e-mail-adresse
Adgangskode
Samme adgangskode som du normalt logger på webmailen med

Udgående post

Servernavn
smtp.live.com
Port
25 eller 587
Forbindelsessikkerhed
SSL/TLS (*)
Godkendelsesmetode
Almindelig adgangskode
Brugernavn
Samme som for indgående post
Adgangskode
Samme som for indgående post

(*) Den officielle vejledning siger at forbindelsessikkerheden for udgående post skal være SSL/TLS, men vi har fået oplysninger om at det skal være STARTTLS i stedet for [1].
fundet på Thunderbirds hjælpeside:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-07-13 21:41

Rigtig godt svaret og tak for hjælpen, jeg råber ikke men havde ikkke set caps lock var aktiveret.........................undskyld.