/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vinduesskraber med vandsuger.
Fra : Eyvind
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 27-07-13 09:55

Min kone har set..............................

En vindueskraber med vandsuger der var batteridrevet.
Hvor købes den.

Det er ikke et spørgsmål om den duer eller ej - men bare hvor den købes.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 27-07-13 10:24

Er det sådan en dims, din kone har set ?

http://www.redcoon.dk/B147424-K%C3%A4rcher-WV-50-plus_Damprensere

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-07-13 10:36

Bauhaus

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-13 11:43

Tak for svaret ans. Du kan det der, med at finde ting.
Så må jeg se om min kones beundring kan stige til uanede højder.
Øh - bare jeg nu ikke bliver sat til at betjene den................det er jo "teknik".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-07-13 12:00

Citat
Så må jeg se om min kones beundring kan stige til uanede højder

Helt sikkert, hvid det er dig, der pudser vinduerne samt rengør fliserne på badeværelset

God weekend

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 27-07-13 12:24

Prøv at nærlæse brugsanvisningen især den del om hvem der må betjene den ja jeg griner stadig

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-07-13 12:59

Konen har set.........

Og du har nu set........ http://www.multikoeb.dk/vinduespudser-2957/indream-wr-201-robotvinduespudser-p215369

Få mere tid til dig selv, venner og familie, eller det der betyder noget for dig.
Robotten er let og nem at starte. Tænd robotten og sæt den på vinduet. Robotten stopper automatisk, når den er færdig.

Jeg kunne ikke lige nære mig, for at give dig linket, håber det er ok!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-13 13:51

Ja ja Ans - men kones beundring kan jo også blive for meget.

Anuarak - hvorfor skulle jeg dog læse brugsanvisningen...............min konen da godt selv læse.

Katekismus - Så hellere denne her med DIGITAL slange
http://www.multikoeb.dk/cyclo-vac-382/cyclo-vac-gx711-centralstoevsuger-m-tilbehoer-digtal-slange-9-15-op-til-400-kvm-p211473
Den skal bare placeres centralt midt i stuen og suge det hele på een gang.