/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Picasa
Fra : thedeuce
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 26-07-13 09:02

Hej. Har glemt hvordan jeg sletter eller tilføjer kontakter i Picasa. Jeg mener de mailadresser jeg deler fotos med. Og hvordan organiserer jeg grupper såsom venner og familie. Flere har fået ny mailadresse og hvor er det lige jeg ændrer det.
Hjælp

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-07-13 09:20

Der er vist noget du har misforstået her, Picasa er beregnet til at se og gemme billeder på...

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-07-13 11:26

Der er selvfølgelig noget med kontaktpersoner under Værktøjer i picasa - Kan det være det du tænker på?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 27-07-13 11:20

Hvis du vil sende med email- vælger den jo automatisk det email program du har tilknyttet. Måske du har et gammelt emailprogram tilknyttet.

Se under fil-
og dernæst email