/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til billedoverførsel til galaxy s4
Fra : slili
Vist : 773 gange
40 point
Dato : 25-07-13 18:47

hej. har nogle billeder på min pc som jeg gerne vil have over på min samsung galaxy..

er her nogen som ved hvordan jeg løser det..

jeg har forsøgt at tilslutte telefonen til pcen via kablet, men så kommer der bare en tom side frem når jeg åbner filen/ som hedder galaxy i denne computer..

håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-13 19:01

Ogh det er nok i denne tomme side at du skal lægge dine billeder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-13 19:02

Ogh > Og

Kommentar
Fra : slili

Dato : 25-07-13 19:58

Øhhh nu ik for smart.

Har jeg ligesom gjort. Men det hjælper ik noget. De bliver ik flyttet over..

hva nu hvis det havde været musik.

Man kan jo ik bare lægge alt over.

Det skal vel passe ind i de rigtige mapper..

og dem kan jeg ik finde nogle af

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-13 20:05

Det var da ikke for at være "smart", men når jeg sætte min billige telefon til computeren, så kommer der en mappe hvor jeg kan flytte billeder frem og tilbage.

Hvis du lige prøver det modsatte - at flytte et billede fra din galaxy over til computeren - og det lykkedes, kan du lige se hvilke filtyper din galaxy kan bruge.

Bare et forslag.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 25-07-13 20:44

Jamen som sagt kommer der kun en tom hvid side frem.

så kan hverken flytte noget den ene eller anden vej.

De billeeer jeg har på min telefon ved jeg heller ik Hvordan jeg får frem på pcen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-13 20:59

windowstast + e
Nu er du i stifinder
Ude til venstre kan du måske se nogle drev under C drevet
De drev som vises der (måske E o F ) kan måske være din galaxy
Kig i dem og hvis du har taget et billede vil de nok vise sig der.

Men selvfølgelig - hvis det er billeder du vil lægge ind til brug som baggrund skal de nok ligge i en bestemt mappe.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 25-07-13 23:22

Hvordan opretter man denne mappe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-13 09:19

http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201305/20130510100536009/GT-I9505_UM_Open_Jellybean_Dan_Rev.1.0_130507.pdf

Overføre filer
Flyt lyd-, video-, billed- eller andre typer filer fra enheden til computeren eller omvendt.
Følgende filformater understøttes af visse programmer. Afhængigt af enhedens
softwareversion eller computerens operativsystem er visse filformater muligvis ikke
understøttet.
•    Musikfiler: mp3, m4a, mp4, 3gp, 3ga, wma, ogg, oga, aac og flac
•    Billedfiler: bmp, gif, jpg og png
•    Videofiler: 3gp, mp4, avi, wmv, flv og mkv
•    Dokumentfiler: doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, pdf og txt

Du har vel gennemgået din vejledning
http://www.samsung.com/dk/support/model/GT-I9505ZWANEE-downloads
vælg "Dansk brugervejledning"

Brug søge værktøjet i din browser til at søge på ord eller dele af ord

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 40 point
Dato : 26-07-13 11:19

Har du Samsung Kies installeret på din PC?

Kommentar
Fra : slili

Dato : 28-07-13 16:36

Ja har Samsung kies installeret. Men det hjælper ik noget.

Har stadig samme problem

Kommentar
Fra : kolibri2o3

Dato : 29-07-13 20:17

prøv med Instagram eller icloud eller andet lignende program

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 29-07-13 22:05

Det kan lade sig gøre, jeg har lige flyttet et billede fra min PC til telefonen.
Kan du se din telefon på computeren i Kies? Så skal du bare sende de billeder du vil have flyttet over.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 05-08-13 20:22

problem løst..

mange tak

Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 05-08-13 20:23

Tak for svaret kimpetersen.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 06-08-13 11:13

Velbekomme slili, håber du er tilfreds med din tlf.