/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
skal starte netværk hver gang
Fra : svendmogensen
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 22-07-13 10:11

Hver gang jeg har lukket ned eller gået i dvale forsvinder forbindelsen til mit bredbånd. Der Er vaoo fiber, og netkort er et usb netgear. På min laptop er der ingen problemer?
Håber nogen derude kan hjælpe

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 22-07-13 11:05

Hvor er problemet så?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 22-07-13 11:34

problemet er når jeg tænder min stationære, skal jeg hver gang ind og forbinde metkort med router - et lille men irriterende problem

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 22-07-13 17:21

Prøv at checke egenskaber strømstyring for dit netværkskort , det burde være muligt at vælge at dette ikke skal gå i dvale når pc'en gør

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-07-13 18:07

der plejer at værre et sted hvor man kan vinge af at den automatisk opretter forbindelse

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-13 20:45

Lukker du den stationære ned eller sætter du den bare i dvale.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-13 20:46

Og så lige - kører den stationære med kabel eller den trådløs på nettet.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 22-07-13 20:52

Det er både i dvale og når den er lukkes, og den kører trådløs.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 23-07-13 08:57

Højreklik på dit netikon nede ved uret og vælg åbn netværk og delingscenter.
Klik på administrer trådløse netværk
Slet hvad der står af forbindelser
Luk vinduet
venstreklik på netværks ikonet og vælg opret forbindelse
Tilslut dit netværk
Husk at sætte hak i opret automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 29-07-13 10:03

Tak for svaret Eyvind.