/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hæklopskrifter
Fra : linelli
Vist : 937 gange
10 point
Dato : 20-07-13 20:44

Hey

Jeg elsker at hækle men mangler virkelig nogle opskrifter.
Er der nogle der har en god opskrift.

De skal helst være på internettet.
Til at udskrive.
Gratis.

På forhånd Tak

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-13 21:00

Måske du skal lige uddybe lidt, for der findes så meget.

Er du mest til at hækle småting- til tæpper eller lign. eller er det babytøj eller grydelapper ?

Denne tråd kan blive lang med henvisninger til alverdens opskrifter- hvis man søger på nettet er der rigtig meget som også er gratis.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-07-13 21:22
Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 20-07-13 22:41
Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 20-07-13 22:45

Og ellers er der de forskellige håndarbejdsfora, hvor man også jævnligt udveksler opskrifter.

Rokken.dk
Kreahulen.dk
Kreativsiden.dk

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 21-07-13 08:47

Citat:
Måske du skal lige uddybe lidt, for der findes så meget.

Er du mest til at hækle småting- til tæpper eller lign. eller er det babytøj eller grydelapper ?

Denne tråd kan blive lang med henvisninger til alverdens opskrifter- hvis man søger på nettet er der rigtig meget som også er gratis

af smuller54.

Okay tak smuller 54 jeg er ny her så kender ikke helt stedet endu. Men jeg kan da prøve.

Jeg kune godt tænke mig at hækle noget nemt tøj, eller noget der ikke tager så lang tid at lave (5-15 minutter)

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 21-07-13 08:48

Tak for alle jeres svar allerede

Godkendelse af svar
Fra : linelli

Dato : 21-07-13 08:57

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 21-07-13 08:58

Hov også tak til jer andre er allerede i fuld gang nu

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-07-13 13:21

Citat
Okay tak smuller 54 jeg er ny her så kender ikke helt stedet endu. Men jeg kan da prøve.

Jeg kune godt tænke mig at hækle noget nemt tøj, eller noget der ikke tager så lang tid at lave (5-15 minutter)

Først tænkte jeg at det gider jeg ikke kommentere. Det er jo ikke seriøst. Men efter nærmere eftertanke, du har jo netop fået det ud af dine spørgsmål, at kanduerne- bliver aktiveret her i sommervarmen.

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 28-07-13 17:32

Ja og der er mange der er mange der laver det der citat hvordan laver jeg det?