/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PS3 - Systemlagerets filsystem er defekt
Fra : larsbaier
Vist : 1865 gange
100 point
Dato : 17-07-13 14:08

Min søns mor er kommet til at afbryde hans PS3 på stikkontakten i et uheldigt øjeblik.

Virkningen er, at når han nu tænder ps3, står der "Systemlagerets filsystem er defekt og vil blive geninstalleret".

Men når han så trykker ok, kører den op til et antal procent, hvorefter der bliver sort skærm, og på et tidspunkt kommer den same tekst igen:

"Systemlagerets filsystem er defekt og vil blive geninstalleret"

Nogen bud?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-07-13 15:20
Kommentar
Fra : larsbaier

Dato : 17-07-13 19:29

Ok - burde have sagt, at jeg selv har googlet og kigget på bla den løsning, som kan ses i dit link. Jeg leder efter noget mindre indgribende end at skille konsollen ad og give harddisken den omgang, som bliver foreslået.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 17-07-13 21:43
Kommentar
Fra : larsbaier

Dato : 17-07-13 21:52

Det lyder mere fredsommeligt - jeg forsøger, når knægten er hos mig næste gang, og jeg skal nok huske "betalingen", hvis det virker
Foreløbig skal du have tak for hjælpen!
Mvh
Lars

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-13 22:37

Citat
afbryde hans PS3 på stikkontakten i et uheldigt øjeblik.

Prøv jeres Forsikring - selv (møj-unger) er dækket af forældrenes ditto forsikring

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-07-13 22:38

Citat
Min søns mor