/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Opgradering software Samsung LCD TV
Fra : jensviggo
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 15-07-13 13:48

Har et Samsung LCD tv, som jeg skal have opdateret (softWare), har prøvet i et par timer nu, men kan ikke finde softwaren hos Samsung.

Måske jeg finder hjælp her, har gjort det for ca 1 år siden, men det har jeg glemt alt om, jeg kan huske jeg fandt det og kopierede det til en USB-nøgle, og så gik det næsten af sig selv.

Samsung PS43D455A2WXXXE

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 13:58
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 13:59

NB: mener du også skal formatere din usb-stik til FAT før du kan opdatere

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 15-07-13 15:14

har gjort som du skrev, men når jeg prøver at opgradere skriver tvétingen fil tilgængelig til opgradering.

den fil jeg har på usb stikket hedder T-MST4DEUC_1029.0

filen er en programfil (exe)

I opgraderingsvinduet står der udover usb længere nede ventetilstand opgradering, og her kan man indstille tiden fra 0000 og til 2400

Hvad mon så der er galt

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 15:19

Ved det ikke, på mit Phillips får jeg besked om usb - opdatering, og så trykker jeg bare OK.
Prøv at læs i din manual - eller hent den samme sted.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-07-13 15:30

Er du sikker på, at det er en .exe fil du skal bruge?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-07-13 15:36

Ifølge vejledningen skal du - mens USB sidder i din PC - dobbeltklikke på .exe filen, så udpakker den den/de filer, der skal bruges på TV-et, og så stikker du USBén i TV, så skulle det køre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-07-13 19:47

Citat
Ifølge vejledningen skal du - mens USB sidder i din PC - dobbeltklikke på .exe filen, så udpakker den den/de filer, der skal bruges på TV-et, og så stikker du USBén i TV, så skulle det køre.

??? Hvor mange gange skal usb - fidusen sættes IND/ UD?
Hvis TV ikke kan finde eller for den sag´s skyld åbne filen, er der noget galt,
måske skal den udpakkes i en mappe på en pc/ usb-stik, før den kan bruges på et tv.

Har du ikke mulighed for at vælge HVOR du vil lægge den udpakning af EXE = USB

De filer jeg har hentet til opdateringer, har ALDRIG heddet EXE - til tv eller andet, men noget man skal lede langt efter ved en Google søgning..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-07-13 19:53

én gang i PC og når filen/-erne er pakket ud é gang i TVét.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 16-07-13 06:50

jeg pakkede filen ud til usb nøgle, satte nøglen i tv og så kørte oggraderingen perfekt.

stor tak til migselv, du ledte mig på sporet

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 23-08-13 07:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål