/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Min MS Outlook er blevet langsom
Fra : ganga
Vist : 446 gange
50 point
Dato : 13-07-13 23:29

Hej..
Kan simpelthen ikke komme videre..!! -
Min Outlook 2000 er lige pludselig blevet langsomt. Tænker på at finde et alternativt mail program.., Er der nogen der kan anbefale et alternativt program?.., man skal kunne lægge sin backup over.., dvs. kontakter, og mails.., og ligeledes min mail add.

På forhånd tak..!!

Kommentar
Fra : poten

Dato : 13-07-13 23:58
Kommentar
Fra : ganga

Dato : 14-07-13 07:30

Hej Poten..
Det ser da fornuftigt ud., virker det på XP..?
-har kun lige skimmet det igennem.., må jeg kigge på det senere..

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 14-07-13 23:41

Hmm.., hej igen.., vil lige høre hvad skulle ovenstående afhjælpe? -jeg synes ikke rigtig jeg er blevet klogere...:(

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 15-07-13 17:32

Prøv lige at tjekke hvor mange mails du har i hhv. læst og sendt post: Hvis du har flere tusinde, skulle du måske arkivere dem der er mere end f. eks. et halvt år gamle, hvilket gør at Outlook har mindre at skulle håndtere, og dermed kan levere en bedre ydelse - Jeg gør det selv jævnligt med Outlook 2003, og jeg har i alt flere end 8.000 sendte og læste mails liggende i Outlooks arkivmapper

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 15-07-13 17:41

@poten: Dit link gælder vist kun Outlook 2003 og 2007

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-07-13 21:28

Hvis du er vil prøve noget andet end outlook kan jeg anbefale em client.

http://www.emclient.com/

Synes den er fantastisk.

Kommentar
Fra : ganga

Dato : 15-07-13 22:37

Hej igen.., Hmm.., nu er jeg da kommet et skridt videre..Jeg har slette mails'ne så det er ikke det, der er problemet..
Jeg fandt frem til følgende:
http://www.office-outlook.com/outlook-forum/index.php/m/286312/

Når jeg anvender "Outlook /safe" starter den op uden problemer.., - og jeg kan lukke og åbne uden problemer. Men når jeg så slukker, og tænder for computeren starter den langsom op, og så skal jeg igen køre "Outlook /safe", for at den funger igen.