/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
vikingmeds.com
Fra : denevigeuheldige
Vist : 960 gange
50 point
Dato : 12-07-13 18:53

Er der nogen herinde som kender til dette her firma? https://vikingmeds.com/contact-dk.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-07-13 19:05

Receptpligtige produkter og vil sandsynligvis blive destrueret når det når toldcentret i Københavns lufthavn !!

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 12-07-13 19:19

Linket virker ikke

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-13 22:23

nu fik jeg linket til at virke.
Når man handler på nettet, se altid om der er en adresse. det er der ikke her. De har USA tlf.nr men befinder sig nok i indien.
Citat
Sikkerhed
Vi tager din sikkerhed alvorligt. Alle produkter som vi distribuerer, overholder den indiske Drugs and Cosmetics Act fra 1940, såvel som alle andre gældende regler eller ændringer

Altså en indisk lov fra 1940! Det lyder ikke betryggende.
Ud over at de sælger ulovligt i danmark, skal man ikke købe medicin på tvivlsomme hjemmesider. du risikerer der er forkerte stoffer i medicinen.

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 17-07-13 10:57

Tak for svaret skytten49.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 17-07-13 16:13

selv tak