/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fødende Kanin
Fra : Hollen-Høgh
Vist : 284 gange
20 point
Dato : 11-07-13 21:06

Hej
Jeg håber i kan hjælpe mig for vi har en lille dværgkanin hun som er ved at føde og hun ligger fladt ned i buret og ser ud som om hun har svært ved og føde og har meget ondt, hun er ca 1 år gammel og det er hendes 2 gang, da første gang fødte hun 4 unger som var døde måske fordi hun ikke vidste hvad hun skulle og der opdagede vi ikke fødslen men denne gang ser hun ud som om hun lider og jeg ved ikke om vi bare skal lade naturen gå sin gang og se om det lykkes hende eller vi skal gøre noget.
Håber på noget svar hurtigt
MVH Hollen-Høgh

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-07-13 21:21

Dyrlægen

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 11-07-13 22:39

Du bør ihvertfald ringe til en dyrlæge, og hvis du stille og roligt kan forklare hvordan kaninen har det, så er det muligt, at dyrlægen kan sige, om det er naturligt, så i kan se tiden an.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 12-07-13 22:36

Hvordan går det med kaninen?