/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer?
Fra : HKCamilla
Vist : 463 gange
20 point
Dato : 09-07-13 21:31

Hej, jeg ville høre, om der var nogen her, der havde gennemført spillet til Harry Potter og Hemmelighedernes Kammer til Playstation 2? Det er nemlig sådan, at jeg er gået totalt i stå i spillet. Jeg har op til flere gange genstarter spillet og kommet til samme sted, men aner simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre?! Det er det sted, hvor jeg skal finde en historie bog om Hogwarts i den forbudte afdeling af biblioteket, men jeg skal gå igennem et eller andet maleri, men jeg har ledt og ledt og ledt efter det maleri for at skulle sige kodeordet, så jeg kan komme igennem, men jeg aner ikke hvor jeg skal lede eller hvordan?! Er der nogen her, der kan fortælle mig, hvor jeg skal gå hen og alt det der? :)

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 20 point
Dato : 11-07-13 07:51
Godkendelse af svar
Fra : HKCamilla

Dato : 11-07-13 10:06

Tak for svaret dogvillestar. Det var rigtig dejligt, og det hjalp mig videre. Tusind tak.