/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
montering af lydglas
Fra : cccf
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 06-07-13 10:02

Hvad for en side af mit lydglas skal vende udaf. ?
Den tykke eller tynde.?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-07-13 10:30

Den tykke skal udaf

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 06-07-13 13:25

Jep som Klaudi skrever.

Citat
Hvidbjerg Vinduet tilbyder en energiruden, hvor det yderste lag glas er tykkere (6mm mod normalt 4mm) end det inderste lag. Med forskellig tykkelse på glassene forøges lydreduktionen, idet glassene populært sagt ikke kan svinge i takt.

http://www.hvidbjergvinduet.dk/da/glas/stoejdaempende-lydglas

Kommentar
Fra : Klaudi