/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Golf driver/fairway
Fra : samsung68
Vist : 297 gange
20 point
Dato : 03-07-13 16:19

Hej

Jeg har en golf driver/fairway? Den hedder Beauwood AD-1000 oversized head larger sweetspot og det er en nr. 1. Er der nogen der kender til den? Har været på nettet og søge, men fandt ikke noget. Spørgsmålet er om det er en driver eller en fairway kølle samt lidt oplysninger om dette mærke. Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak.

Samsung68

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-07-13 20:50

Hvis det er en nummer 1 er det en driver, fairvey køller er 3 eller 5 for normale golf spillere.

Jeg kender ikke det pågældende mærke, det er ikke blandt de mest kendte...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-07-13 21:01

Her ser du øverst de 3 nævnte hvor driveren er nummer 1:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=beauwood

Noget tyder på at beauwood engang var et fint mærke, dengang drivere var af træ = wood,
men ikke mere nu hvor de førende drivere er af dyrt metal som titanium eller endny dyrere composit.