/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Simlåst Iphone....hvordan...
Fra : Gucci1704
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 03-07-13 06:53

Hvordan låser jeg en simlåst Iphone op ? Kan hverken kode eller telefonnummer på den.
Købt af nabo, inden han rejste afsted til syden.
Lappen med mobil-nummer, kode mm er væk. Har endnu ikke brugt den for første gang,- fik den i forgårs. Kan ikke se hvad selskab, han brugte.

Mvh

Gucci

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 03-07-13 07:00

Set i dit eget sim kort.For det har du vel koden til.
Alimak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-13 07:40

Det med udbyder og telefonnummer kan Du ikke bruge til noget, i og med hvis abonnementet er aktivt tangerer det tyveri da man jo ikke må overdrage det til andre.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 03-07-13 13:00

Mht simkort, så passer den ikke til en Iphone 5. Er en ældre mobil jeg har brugt til nu.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-07-13 16:19

Citat
Mht simkort, så passer den ikke til en Iphone 5

Korrekt, Apple har lavet det tyndere men også mini-USB tyndere, angiveligt for at hele telefonen skulle blive tyndere og blive en storsællert.
Resultat, folk har bøvlet med simkort og det ekstraudstyr som de havde i forvejen..........ikke noget at sige til at IPhone er begyndt at tabe marked.

Hvis Du stadig vil bruge den skal Du have et nyt fra Din udbyder.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 11-07-13 15:00

Sæt den til itunes og gen skab den , kan ikke lige huske det nødagtige udtyk, har selv stået der hvor du er nu, men itunes hjalp med at slette alt i telefonen , så når du er færdig er den lige som den dag den blev købt......

Mvh Bassebo....