/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password
Fra : lougen
Vist : 432 gange
35 point
Dato : 02-07-13 22:46

Jeg har Win8 pro. Jeg havde under installation opsat password. Det ville jeg efterfølgende fjerne, og efter at have ledt på nettet fandt jeg en fremgangsmåde til at få det væk. Der er dog en lille krølle på det, da jeg hver gang jeg genstarter PC så skal jeg indtaste password. Er der nogen som ved hvordan jeg får det væk?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-13 01:06

Det er sikkert et tip som dette du skal læse
http://www.kandu.dk/tip22165.aspx
password er der stadig men du undgår at skulle skrive den hver gang du starter

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-07-13 11:35

Du skal da bare gå ind i Computeradministration -> Lokale brugere og grupper -> Brugere finde din bruger, højre klikke vælge Angiv adgangskode lade være med at skrive noget og bare klikke på OK. Når du så genstarter computeren vil du bare logge ind med det samme.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-08-13 10:09

Hallooooo!!!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-09-13 12:45

Igen en utaknemmelig spørger.