/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke finde fingertrykaflæser
Fra : Qualiman
Vist : 438 gange
300 point
Dato : 02-07-13 15:05

Hvordan får jeg den til at finde fingertryksaflæser

Jeg har hentet og installeret digitalPersona men den kan ikke finde fingertryksaflæseren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-13 15:14

Har du hardwaren? så søg efter ny hardware.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-07-13 16:15

Hvis du prøver FINGERAFTRYKSLÆSER så finder du en del

Ca. 28.900 resultater (0,23 sekunder) på Google

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-13 18:09

Fulgte der ikke software med?

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 02-07-13 19:17

Fingertryksaflæseren er en integreret del af min bærbare

Da jeg havde problemer med vista og min harddisk - opgraderede jeg til Win7 og udskiftede harddisken
Jeg har senere fundet softwaren digitalPersona som også lå på vista men på det tidspunkt ikke var til Win7 det er den nu!

Softwaren kan ikke finde hardwaren

Hardwaren er identificeret af den bærbare og er på listen over hardware

Så hvordan får jeg softwaren til at finde hardwaren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-07-13 19:23

Så må det være en driver du mangler, prøv at gå ind på din pc´s hjemmeside og se om de ikke har noget software der virker

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-07-13 22:47

Nu er det så spørgsmålet om det ER en fingertryksaflæser eller der er en Fingeraftrykslæser du mangler en driver til?

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 04-07-13 10:44

Ok det er en AuthenTec Fingerprint censor

Jeg har søgt på opdateringer og fået svaret at den nyeste driver er installeret og enheden virker perfekt
Men Programmet siger fingerprintlæseren er ikke tilsluttet

Så hvordan får jeg dem til at mødes?

Kommentar
Fra : marken84