/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med bluetooth mus Logitech
Fra : niss45
Vist : 324 gange
200 point
Dato : 29-06-13 16:44

Håber der er nogen her der kan give en forklaring eller løsning på mit problem.

Kører Windows 7, og har installeret en Logitech bluetooth mus M555B, den er installeret med den medfølgende driver, og efterfølgende hentet den seneste driver fra Logitech, som viste sig være den samme udgivelse.

Problemer er at efter installation , skal musen genstartes når pc'en startes op.
Programmet med driver fra Logitech vil installerer driveren hver gang.

Senere fjernede jeg Logitcech driveren, og det kørte fint i en periode, men begyndte så igen at drille og kunne ikke finde musen.

Jeg har så fra enhederne fjernet bluetooth og genstartet, men stadig samme problem.

Håber der er andre der har en løsning.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-13 11:44

Citat
det kørte fint i en periode, men begyndte så igen at drille og kunne ikke finde musen.

Har du valgt at programmet ikke skal opdatere/ søge efter nyt - automatisk, noget kunne tyde på at den selv henter nyt ned og så får du fejlen igen.
Ellers kunne det være at du har hentet den forkerte driver? 32/64bit.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 01-07-13 10:29

Håber det lykkedes, troede at driveren selv valgte om det er 32 /64 bit.