/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Skalflex cementpuds
Fra : axelbjarne
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 28-06-13 16:59

Jeg har en betontrappe med klinker på. Og den har taget noget skade af den vinter vi havde. Nogle af klinkerne er simpelthen løsnet sig, og der skal nye på. Desuden har betonen taget lidt skade også.

Jeg har tænkt mig at fjerne den løse beton og så bruge Skalflex cementpuds til at ligge et nyt lag...og da det skal hærde i 28 dage, må det blive stærkt.

Nogen der har erfaring med dette.

Mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-06-13 17:37

bank trappen ned og lav en ny i træ. det er sgu da til at skifte når det blive dårligt.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-13 22:09

Skalflex support
Hos Skalflex sætter vi en ære i, at vore kunder bliver glade for deres »Skalflex løsning«.
Du er altid velkommen til at ringe, hvis du er i tvivl vedrø- rende dit projekt. Vi sidder klar ved telefonen med råd og vejledning.

http://www.skalflex.dk/files/files/Gør-det-let_web.pdf

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 29-06-13 16:04

Hvorfor ikke bruge alm. cement og støbesand 1-3,5
Det med 28 dage er noget vrøvl, det er en standard, der er blevet brugt. Beton bliver stærkere jo ældre det er.
Men du kan øjensynlig bruge trappen efter få dage.
Men lav nogle ordentlige tætte fuger, for det er jo frosten der springer alt.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 30-06-13 16:48

Tak for svaret pallebhansen.