/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Presenning til glidebane
Fra : tbh_data
Vist : 1641 gange
50 point
Dato : 28-06-13 12:05

Hejsa...
Et vildt forsøg, men det kunne jo være.

Jeg er hjælper på 'en af Ungdommens Røde Kors sommerlejre.
En tilbagevendende aktivitet er glidebane.

Hvert år køber vi x antal tynde grønne presenninger. De fungerer nogenlunde.

Har dog før lavet glidebane med en tyk, lejet presenning fra et byggemarked.

Nu har vi ikke uanede økonomiske midler, så jeg er sat på en opgave.
Mon der findes teltudlejning/speditions firmaer, som udskifter store tykke presenniger indimellem.
Vi har ingen krav til farve m.m, og et par huller gør ikke så meget.
Har kontaktet nogle af ovenstående firmaer i nærheden af Næstved - uden held.

Er der nogen herinde der har et tip/en kontakt der kan hjælpe?

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-13 14:29
Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 28-06-13 14:35

Tak for tippet. Har selv kigget rundt derinde og på gul og gratis. Mange af de alm i ringe kvalitet.
Det skal helst være i nærheden af Lundby/Næstved.

mvh

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-06-13 16:25

prøv at ringe til mogens clausen. han reparerer mange presenninger, og det skulle være mærkeligt, om han ikke har noget der kan bruges.
http://www.mogensclausenogco.dk/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-06-13 16:27

Prøv evt. nogle vognmandsfirmaer (lastbilpresenninger)

Kommentar
Fra : katekismus