/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
postkasse
Fra : susss
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 26-06-13 20:51

Hvilken mail boks vil I anbefale tænkte lidt på windows live mail , den har jeg nemlig på en af maskinerne...det er på windows 8 jeg skal have installeret den..

Kommentar
Fra : acmeyer

Dato : 26-06-13 21:18

Gmail

Kommentar
Fra : vith

Dato : 26-06-13 21:34

Helt klart gmail.

Helt uafhængig af hvilken computer du bruger, masser af plads og kan klare store filer med mange billeder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-06-13 01:40

Hvorfor ikke bruge Live mail eller Outlook som det hedder nu, du skal have en Live ID for at kunne hente apps til Windows 8
Outlook fungerer udmærket og du får gratis 7 GB gemmeplads på nettet (Skydrive), også kalenderen og personer du har i dit register over kontakt personer følger gratis med
Jeg bruger Outlook på både computer og telefonen, opretter jeg en begivenhed på telefonen så er den vist i computerens kalender sekunder efter og omvendt og har jeg lagt nogle billeder i Skydrive appen på computeren så er der automatisk adgang til billederne på telefonen og så fungerer Microsoft Office bedre end Google Doc, du kan oprette dokumenter i din Skydrive helt uden at have Office på computeren, hvis du allerede har Microsoft Office på computeren så kan slet ikke forstå at du overvejer andet end Live mail (Outlook) du er nødt til at have den for at få det fulde udbytte af Windows 8 så hvorfor ikke bruge den nu du har den?
Google forbedrer hele tiden deres tjenester, men du skal vide at de ikke gør det for dine blå øjnes skyld, de samler alle de data om dig som de kan komme til gennem dine søgninger og mails hvis du bruger Gmail, faktisk er de tæt på at vide mere om dig end du selv gør hvis ikke du passer på og går langt uden om deres tjenester, prøv at læse det her
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/02/29/170347.htm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-06-13 01:50

Citat
Helt uafhængig af hvilken computer du bruger, masser af plads og kan klare store filer med mange billeder.
nå ja i ved jo ikke bedre men den kan Outlook nemt slå, den fungere også på alle computere, Outlook kan også sættes op til at sende og modtage i et hvilken som helst mail program hvis du foretrækker et program til mail i stedet for at læse i browseren, et par af de mest populære programmer
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-live/essentials-other#essentials=overviewother
du henter en hel pakke og vælger de programmer fra som du ikke ønsker når du installerer
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/
og så opsætning af Outlook, her kaldes Outlook for Hotmail og er cirka midt på siden
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Kontoindstillinger_for_diverse_udbydere

Kommentar
Fra : vith

Dato : 27-06-13 11:53

I gmail har jeg 15 GB.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 27-06-13 21:33

Jeg bruger Gmail, er godt tilfreds upåagtet, at jeg er opmærksom, at grunden til, at Google er gratis, er at Google sælger den information de kan få ved at skanne mine mails og søgninger.
Google søgninger efterfølgende hits og reklamer vil være tilpasset den profil Google de har af mig.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-07-13 08:43

Windows mail live kan vel godt installeres uden problemer eller hvad ? jeg prøvede engang thunderbird kan slet ikke slette den igen fra kontrol panelet..så den vil jeg ikke have ned på den anden maskine også ved ikke hvorfor den ikke kan slettes...underligt egentlig..undskyld sene svar har været på ferie

Kommentar
Fra : linelli

Dato : 22-07-13 09:49

Gmail