/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
HTC one V vil ikke starte
Fra : Superfreak
Vist : 404 gange
25 point
Dato : 26-06-13 14:31

Hejsa
Jeg var i byen i går, og havde ikke så meget strøm på. Jeg brugte den nogle få gange, for at den ikke skulle gå ud.
En af gangene skal jeg tjekke for opkald og jeg trykker på tænd knappen for at åbne skærmen, men telefonen reagerer ikke. Den er slukket. Jeg tænker at den er gået ud for strøm, men det kan den ikke være, da der ikke var så lidt strøm på. Så jeg prøver at tænde den. Men den vil ikke.
Nu i dag har jeg sat den i strøm, og den gider stadigvæk ikke at tænde

Jeg har prøvet at holde lydniveau knappen og power-knappen nede. Endda i lang tid
Men vitterligt... der er intet der virker.

Hvad kan jeg gøre?
Lige nu sidder den i min computer, men jeg kan ikke synkronisere eller noget, da jeg har windows 8 og derfor ikke kan få Mobile Device

Hjælp! Would be much appreciated.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-06-13 16:51

Har du prøvet at tage batteriet ud?

Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 27-06-13 10:12

Det kan man ikke.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-06-13 12:42

Det kan man nu godt, men det er besværligt. Du kan bl.a. finde videoer på youtube der viser hvordan.
Ellers må du nok have den på værksted.