/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søger film fra ? 1980
Fra : mig-selv
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 25-06-13 20:24

Filmen var lavet ud af en masse stil-foto´s og vist nok lavet i / af en persons billeder gennem US
Filmen har været vist Bio/ tv og jeg mener indledningen på filmen, blev brugt af DR, i deres 'i gamle dage' viste film klip af nye Biograf film/ eller nyt på tv (næste uges tv)
Indledningen var ? så vidt jeg husker noget med en 'måne/ klode' der gik over skærmen, med en særdeles kendt melodi - i gamle dage.

Link til filmen eller titlen.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 25-06-13 22:06

Husker den godt, men ved ikke hvad den hedder. Har en ide om at den hed noget der starter med Q, titlen var vist et indiansk ord.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-13 23:49
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-06-13 19:12

Hallo er der nogen i den anden ende ?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-13 19:23

Citat
Husker den godt, men ved ikke hvad den hedder. Har en ide om at den hed noget der starter med Q, titlen var vist et indiansk ord.

Så er det sikkert rigtigt, MEN kan stadig finde filmen?

Med mindre du mener den film der udelukende er optaget fra flyver/ satelit
hvilket i sig selv er en FANTASTISK film - ikke bare måden den er optaget på, men meningen med al den forurening og andet der finder sted på denne lille klode.
Men det er ikke den jeg efterlyser - for den har jeg nemlig, også en (aflægger - hvis og ...)
Citat
Hallo er der nogen i den anden ende ?
VH Palle Hansen

Har lige lagt temmelig syg, uden brug af arme og andet - så beklager du skulle vente på svar.
----
Jeg mener også det var denne, MEN dette/ denne er ikke en BIO film.
Hele filmen/? kan også downloades her:
http://www.american-pictures.com/dansk/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-13 19:28

Citat
MEN dette/ denne er ikke en BIO film.

Mener at der også var en 'melodi' på filmshowet også, men det bliver et andet spørgsmål

Tak for svar og handling.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-13 19:42

Tak for svaret pallebhansen.
Siger lidt om det, med at 'glemme'. eller også tror man - man har trykket på GODKEND svar