/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
vores hankat mjaver om natten
Fra : XeniaHolmgaard
Vist : 331 gange
40 point
Dato : 24-06-13 01:56

Som sagt mjaver vores hankat meget, især om natten.
Men vi har også hans søster, de er begge indekatte.
Og skal han kalde SÅ meget på hende ?? eller hvad er det med ham ???

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-06-13 07:18

Han vil vel ud til alle de dejlige hunkatte udenfor.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 24-06-13 07:20

Har du aftalt med ham, at han er en indekat? I løbetid vil han gerne ud og ha' det lidt sjovt. Pas evt. på hans søster.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 24-06-13 08:56

Min første tanke............Er han kastreret og er hun steriliseret?

Ellers se at få det gjort.

Jeg har selv haft en bror og en søster,men har aldrig haft det problem.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-06-13 10:52

Nu er det jo hankattes natur om natten at skulle lave ballade hele forsommeren.
Helst ud at slås med de andre og mjave eller hyle intenst.

Kastrering kan dæmpe tilbøjeligheden, men den forsvinder ikke fuldstændig.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 24-06-13 11:51

Jeg har 3 hankatte, alle kastreret og indekatte.

Jeg bor på Rhodos hvor der jo er maaaaaaaaaange gadekatte, og jeg har aldrig haft problemet. De 2 er herfra og den 3. havde jeg med hjemme fra.

Når lyset bliver slukket, så hører jeg ikke noget til dem før næste morgen.

Så hvad der gør at han "larmer" hele natten, ved jeg så ikke

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-06-13 18:12

Det kan være så meget . Hvilken alder er han ? Kasteret ?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-06-13 18:20
Kommentar
Fra : XeniaHolmgaard

Dato : 26-06-13 07:29

de er begge sterilisret og kasteret, så det burde jo ikke være det..